4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29103
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2410

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تنبیه بدنی و کودک

دانلود تحقیق درمورد تنبیه بدنی و کودک

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد تنبیه بدنی و کودک

با دانلود تحقیق در مورد تنبیه بدنی و کودک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تنبیه بدنی و کودک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تنبیه بدنی و کودک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تنبیه بدنی و کودک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 وقتي سخن از «تنبيه» به ميان مي‌آيد، اولين چيزي که به ذهن مي‌رسد معناي «انضباط» است. در نتيجه بعضي از افراد تنبيه را با انضباط و اطاعت کورکورانه مترادف مي‌دانند. يعني معتقدند که انضباط در سايه ي اطاعت کورکورانه به‌دست مي‌آيد و منضبط کسي است که بدون اظهارنظر، دستور مافوق خود را اجرا نمايد.

متأسفانه بسياري از والدين و مربيان نيز همين فرض‌ها را پذيرفته‌اند و معتقدند اگر کودک از آنها اطاعت محض کند، کودکي منظم و سر به راه بوده و در غير اين‌ صورت بايد تنبيه گردد. به عقيده ي آنان ترس از تنبيه، کودک را به اجراي وظايف معين وا مي‌دارد و مانع از انجام کارهاي خلاف مقررات مي‌گردد.

درست است که تنبيه اثر فوري دارد و کودک را از ادامه ي تخلف باز مي‌دارد ولي او را نسبت به زشتي کار، آگاه نمي‌سازد. بنابراين اصلاً اثر تربيتي ندارد گذشته از اين که اثرات منفي زيادي نيز بر روح و روان کودک باقي مي‌گذارد. اصول تربيت اقتضا مي‌کند که آدمي عمل خلاف را نه از ترس تنبيه، بلکه به صرف خلاف بودن آن مرتکب نشود و تنها براي اين که وجدانش از ارتکاب به گناه مبرا باشد، از انجام آن سر باز زند پس تنبيه، در درازمدت عملاً رفتار تنبيه شده را از خزانه ي رفتار حذف نمي‌کند و توفيق موقتي آن به بهاي گزاف کاهش کارآمدي کلي فرد و خوشوقتي او تمام مي‌شود.


4,000 تومان