4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29078
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1641

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاثیر عوامل فیزیولوژیک در رفتارهای عاطفی

دانلود تحقیق درمورد تاثیر عوامل فیزیولوژیک در رفتارهای عاطفی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تاثیر عوامل فیزیولوژیک در رفتارهای عاطفی

با دانلود تحقیق در مورد تاثیر عوامل فیزیولوژیک در رفتارهای عاطفی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاثیر عوامل فیزیولوژیک در رفتارهای عاطفی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاثیر عوامل فیزیولوژیک در رفتارهای عاطفی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاثیر عوامل فیزیولوژیک در رفتارهای عاطفی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 انگیزه فیزیولوژیک

 

انگیزه‌ها (Motivations) عامل بروز رفتار هستند و انگیزه‌های فیزیولوژیک (Physiological Motivation) یا نیازهای فیزیولوژیک بنیادی‌ترین و اصلی‌ترین انگیزه‌ها را تشکیل می‌دهند. این انگیزه‌ها به انگیزه‌های بقا نیز مشهور هستند، چون با حیات و زندگی موجود زنده سرو کار دارند و عدم برآورده شدن هر یک ازآنهابه مدت معینی یا اختلال در تنظیم آنها منجر به مرگ یا مشکلات خطر ‌آفرین می‌شود. برخی از این انگیزه‌ها عبارتند از: انگیزه گرسنگی ، انگیزه تشنگی ، انگیزه جنسی و ... .

فرآیند تنظیم در انگیزه‌های فیزیولوژیک

انگیزه‌های فیزیولوژیک از یک الگوی چرخه‌ای هفت مرحله‌ای تبعیت می‌کنند. هر یک از انگیزه‌های فیزیولوژیک از «حالت اشباع» (مرحله اول) شروع شده و به کاهش سایق خاتمه می‌یابند و دوباره این چرخه پس از گذشت مدت زمانی شروع می‌شود و این فرآیند همیشه ادامه می‌یابد


4,000 تومان