4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29053
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1632

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برزخ کجاست؟

دانلود تحقیق درمورد برزخ کجاست؟

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد برزخ کجاست؟

با دانلود تحقیق در مورد برزخ کجاست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برزخ کجاست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برزخ کجاست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برزخ کجاست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 برزخ به جایی اطلاق می شود که انسان نداند تکلیفش چیست. در ادبیات دینی هم جایی است میان دنیا و آخرت. بی تکلیفی حرف اول و آخر در برزخ است. با این تعریف به  جایی که انسان می تواند با کمی تحقیق بداند حق در کجا و نزد کیست برزخ اطلاق نمی شود.

 

ارتباط با برزخ

وقتی انسان به حال احتضار درآمد و مرگش نزدیک شد، غالباً چشم برزخی او باز می‌شود و افراد یا مناظری را می بیند و پس از آن هم از دنیا می رود، ولی بعضی از افراد بوده اند که تا این مرحله رفته اند و خداوند دوباره آنها را به دنیا برگردانده است و زنده نگاه داشته است.

 

یکی از علماء سامراء در حال احتضار

یکی از کسانی که از حال احتضار به دنیا برگشته، یکی از علماء سامراء است که می گوید:  به مرض حصبه مبتلا شدم. مرا برای معالجه به کاظمین بردند و از بغداد، طبیبی برای من آوردند. داروهای او هم اثری نکرد و من لحظات آخر عمر خود را می‌گذارندم. ناگهان دیدم حضرت عزرائیل با لباسی سفید و بسیار زیبا وارد شد و بعد از او رسول اکرم و امیراالمؤمنین و فاطمه زهرا و امام حسن مجتبی و امام حسین صلوة الله علیهم به ترتیب وارد شدند و نشستند. 

4,000 تومان