4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29038
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1651

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برخورد امیرالمومنین (ع) با مخالفان خود

دانلود تحقیق درمورد برخورد امیرالمومنین (ع) با مخالفان خود

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد برخورد امیرالمومنین (ع) با مخالفان خود

با دانلود تحقیق در مورد برخورد امیرالمومنین (ع) با مخالفان خود در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برخورد امیرالمومنین (ع) با مخالفان خود را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برخورد امیرالمومنین (ع) با مخالفان خود ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برخورد امیرالمومنین (ع) با مخالفان خود

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 * مقدمه *

   

 مقدمه این کتاب که شامل : 

قانون جذب و دفع ، اختلافات انسان در جذب و دفع ، علی شخصیتی دو نیرویی که به شرح هر کدام می پردازیم :

ــ قانون جذب و دفع : قانون جذب و دفع یک قانون عمومی است که بر سر تا سر نظام آفرینش حکومت می کند . از نظر جوامع علمی امروز بشر مسلم است که هیچ ذره ای از ذرات جهان هستی از دایره حکومت جاذبه عمومی خارج نبوده و همه محکوم آن هستند . از بزرگ ترین اجسام و اجرام عالم تا کوچکترین ذرات آن دارای این نیروی مرموز هستند و تحت تأثیر آن می باشند .

    از این که بگذریم نیروی جاذبه و دافعه را در تمامی موارد می توان مورد بحث اصلی قرار داد که هر چیزی تحت نیروی جاذبه و دافعه است حال یا انسان یا جامدات و یا غیره .......

    در مورد جذب و دفع در جهان اسلام و حکومت علی (ع) مراد واقعی آن جذب و دفع هایی است که در میان افراد ( انسان ها ) در صحنه حیات اجتماعی و حکومتی قرار دارد .

ــ اختلافات انسان در جذب و دفع : افراداز لحاظ جاذبه و دافعه نسبت به افراد دیگر یکسان نیستند بلکه به طبقات مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از :

    1) افرادی که نه جاذبه دارند و نه دافعه : این گونه افراد هیچ گونه نکته جذب و دفعی در وجود خود ندارند و در کل موجوداتی بی ارزش و انسان هایی پوچ و خالی هستند .

    2) افرادی که جاذبه دارند اما دافعه ندارند : این گونه افراد انسان هایی هستند که همه او را دوست می دارند و با همه می جوشند و گرم می گیرند و همه مردم را از طبقات مختلف مرید خود می دانند . غالباً خیال می کنند که حسن خلق و لطف معاشرت و به اصطلاح امروز ( اجتماعی بودن ) که یک اصل مهم در موضوع مدیریت هم به شمار می آید همین است که انسان را با خود دوست کند حال آن افراد دوست هستند یا دشمن و این عقیده برای کسی ( مدیر ) که بخواهد انسانی هدفدار و مسئولیت پذیر باشد که درباره منفعت خود نمی اندیشد میسر نیست . 


4,000 تومان