4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29021
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 3076
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله بازی کودکان و اهمیت آن

دانلود مقاله بازی کودکان و اهمیت آن

0 3.1k
دانلود مقاله بازی کودکان و اهمیت آن

با دانلود مقاله در مورد بازی کودکان و اهمیت آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله بازی کودکان و اهمیت آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله بازی کودکان و اهمیت آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد بازی کودکان و اهمیت آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 بازی در فرآیند زندگی کودک علا وه بر عوامل روانی و جسمانی در رفتارهای او آثار قابل توجهی می گذارد. عوامل مهم و دیگری هم که آثار آن چند بعدی و چندگانه است تاثیر گذار می باشد. بازی و انجام آن از جمله عواملی است که در جریان زندگی کودک هم از نظر روانی و جسمانی و هم از نظر یادگیری اجتماعی، تقویت، دوست یابی و اعتماد به نفس قابل توجه و ارزشمند است.

 

کودک از زمان تولد تا 2 سالگی که دوره حس حرکتی را طی می کند از نتیجه کنکاش با محیط و اشیا، بخشی از تجربیات خود را به دست می آورد و این تجربیات ارزشمند باعث می شود که در دوره پیش عملیاتی یعنی (2 تا 7 سالگی) راحت تر و تواناتر بتواند با محیط محرک های آن ارتباط برقرار کند . باید توجه داشت این دوره، دوره افزایش ارزش های جسمانی، هیجان ها، تقلید کردن، شکوفایی زبان، کنجکاوی به محیط پربار شده خزانه لغات، استفاده از نهادها و رفتارها و تمایل به بازی فردی و دسته جمعی است. نوع بازی کودکان براساس سن آنها تفاوت پیدا می کند و حتی بین بازی دختران و پسران بر اساس ویژگی های روانی و جسمانی آنها تمایز وجود دارد و در دوره عملیات عینی یعنی (7تا 11 سالگی) بازی کودکان عینی تر و گسترده تر می شود .


4,000 تومان