4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28493
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2067

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد موافقت نامه های کاربردی و موافقت نامه های کنترل و ارسال در شبکه

دانلود تحقیق درمورد موافقت نامه های کاربردی و موافقت نامه های کنترل و ارسال در شبکه

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد موافقت نامه های کاربردی و موافقت نامه های کنترل و ارسال در شبکه

با دانلود تحقیق در مورد موافقت نامه های کاربردی و موافقت نامه های کنترل و ارسال در شبکه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق موافقت نامه های کاربردی و موافقت نامه های کنترل و ارسال در شبکه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق موافقت نامه های کاربردی و موافقت نامه های کنترل و ارسال در شبکه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد موافقت نامه های کاربردی و موافقت نامه های کنترل و ارسال در شبکه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 انتخاب پروتکل برای شبکه

  TCP/IP ، متداولترين پروتکل در شبکه های کامپيوتری است. در اين رابطه پروتکل‏های ديگری نيز وجود داشته که هر کدام دارای جايگاه خاص خود می‏باشند. مثلا" در سيستم عامل شبکه‏ای  " نت ور " ، از پروتکل  IPX/SPX استفاده می‏شود. در نسخه‏های جديد سيستم عامل "نت ور"  ( نسخه های پنج به بعد ) ، امکان استفاده از پروتکل TCP/IP وجود خواهد داشت. در صورتی که قصد ارتقاء شبکه هائی را داشته باشيم که در آنان از سيستم عامل شبکه‏ای "نت ور " ، استفاده می گردد ، استفاده از پروتکل IPX/SPX به برنامه‏های موجود در شبکه و ضرورت استفاده از آنان در شبکه جديد بستگی خواهد داشت .در چنين مواردی شبکه جديد می‏بايست امکان استفاده از پروتکل IPX/SPX را  فراهم نمايد.

در صورتی که قصد اتصال به اينترنت را داشته باشيم ، استفاده از پروتکل TCP/IP يک ضرورت  می‏باشد . حتی در صورتی که ضرورت استفاده از اينترنت  وجود نداشته باشد ، استفاده از پروتکل TCP/IP گزينه‏ای معقول و منطقی است ، چراکه اکثر برنامه ها از پروتکل فوق استفاده نموده و در اين رابطه می‏توان از خدمات متخصصان و کارشناسان متعددی به منظور نگهداری و  پشتيبانی  شبکه‏های مبتنی بر پروتکل TCP/IP ، استفاده کرد.

در زمان تصميم گيری در خصوص پروتکل شبکه ، صرفا" يک پروتکل مورد نظر نبوده و می‏بايست فرآيند انتخاب پروتکل به صورت جامع و در تمامی سطوح ، مورد توجه قرار گيرد. پس از اتخاذ تصميم لازم در خصوص پروتکل های مورد نظر در شبکه ، می بايست بررسی لازم در خصوص چالش ها ی امنيتی هر يک از آنان نيز به صورت جدی در دستور کار قرار گيرد .

 

 

 

 

 

 

 پروتکل های TCP/IP

مجموعه پروتکلی که دپارتمان دفاع برای ارتباط از طریق شبکه های متصل به هم و گاهی اوقات غیر مشابه ابداع نموده است.این مجموعه در سیستم یونیکس گنجانده شده و به استاندارد غیر رسمی انتقال داده ها از طریق شبکه ها از جمله اینترنت مبدل شده است

Application

Transport

Internet

Network Access

در تصویر زیر تشابه لایه ها را در مدل مرجع OSI و TCP/IP مشاهده میکنید


4,000 تومان