8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28486
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1664

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مقايسه رضايت شغلي پزشكان در بين بخشهاي عمومي و خاص

دانلود تحقیق درمورد مقايسه رضايت شغلي پزشكان در بين بخشهاي عمومي و خاص

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مقايسه رضايت شغلي پزشكان در بين بخشهاي عمومي و خاص

با دانلود تحقیق در مورد مقايسه رضايت شغلي پزشكان در بين بخشهاي عمومي و خاص در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقايسه رضايت شغلي پزشكان در بين بخشهاي عمومي و خاص را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقايسه رضايت شغلي پزشكان در بين بخشهاي عمومي و خاص ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقايسه رضايت شغلي پزشكان در بين بخشهاي عمومي و خاص

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:89 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده

هدف از تحقیق حاضر بررسی مقایسه رضایت شغلی در بین پزشکان در بخش های خاص و عمومی شهرستان ابهر است که فرضیه عنوان شده به این صورت است که در بین رضایت شغلی پزشکان و بخش های خاص و عمومی شهرستان ابهر تفاوت معنی داری وجود دارد که جهت سنجش آزمون رضایت شغلی استفاده گردیده و جامعه مورد مطالعه پزشکانی که در بخش های خاص و عمومی مشغول به فعالیت هستند که طبق آمار بدست آمده 80 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده که 40 نفر از پزشکان در بخش های خاص و 40 نفر در بخش های عمومی که جهت سنجش فرضیه ها از روش آماری t متغیر مستقل استفاده گردیده که نتایج بدست آمده مشخص می کند که بین رضایت شغلی پزشکان در بخش های خاص و عمومی تفاوت معنی داری وجود دارد و سطح معنی داری آن برابر 05/0<P است .


 

 

 

 

 

فصل اول

« کلیات تحقیق»

 

 

 

 

مقدمه

غیر از زندگی خانوادگی زندگی شخصی و رضایت از آن در رشد اجتماعی افراد موثر خواهد بود . بعد از اینکه جوانان شغلی را انتخاب می کنند باید یاد بگیرند که چگونه تکالیف آن را خوب انجام دهند و با همکاران و وظایف و مسئولیت های خود کنار بیایند و به در خواستهای کارفرمایان پاسخ دهند و تمایلات خودشان را حفظ کنند که به رضایت شغلی دست پیدا کنند .

در صورتی که تجربیات کاری خوب پیش برود و بزرگسالان شایستگی های تازه ای را پرورش دهند و احساس موفقیت می کنند ، دوستان جدیدی پیدا می کنو و از لحاظ مالی مستقل و ایمن می شوند و همانگونه که قبلاً دیدیم در مورد زنان و همین طور مردان که به رشد شغلی همسرشان کمک می کنند .


8,000 تومان