6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28453
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1867
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد قارچ

دانلود تحقیق درمورد قارچ

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد قارچ

با دانلود تحقیق در مورد قارچ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قارچ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قارچ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قارچ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:66 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

ای تنهاترین وجودی که مرا با تمام کاستی هایم پذیرا هستی . پیشانی بر آستان ذلات می نهم ، لب به ثنایت می گشایم و شکر نعمت هایت می گویم که لطف تو مرا در این راه نهاد . تنهایی فقط تو را رواست . پس باران رحمت خود را بر من ببار تا در این راه گامهایی استوار بردارم . مجموعه ای را که پیش رو دارد شامل آموزشهایی در ضمینه پرورش قارچ خوراکی می باشد .

کوشیدیم تا با ارائه مباحثی در این زمینه به تمامی علاقمندان به پرورش قارچ خوراکی کمک و راهنمایی کنیم .

قارچها علی رغم ترکیبات مفیدی که دارند آنچنان که باید مورد استفاده قرار نگرفته اند . بر اساس تحقیقات مصرف 100 گرم قارچ تازه می تواند بیش از یک چهارم نیاز روزانه افراد بالغ به ویتامینهای محلول در آب را تامین کند خصوصیات دارویی قارچها در طول تاریخ مورد توجه اقوام و ملل مختلف بوده و در بسیاری از کشورها نقش مهمی در درمان سرطان به عهده داشته است  . با این اوصاف ما باید در تلاش باشیم تا مردم نیز در مورد قارچ اطلاعات کسب کرده و از این محصول حداقل بهره ای ببرند .

امید است که ایم مجموعه در یادگیری و افزایش سرعت عمل علاقمندان به پرورش قارچ موثر واقع شود .

به نام ایزد بی همتا

سلامی چو بوی خوش آشنایی

آشنایی از فراسوی محبت ها و عشقها

محبت ها و عشقهای استادی که دیر پا و جاودانه است .

با تشکر از استاد عزیز آقای حمید رضا عابدی

و شرکت آریان مهر سبز و تمامی کسانی که در آموزش پرورش قارچ خوراکی راهنمایی نمودند و همچنین از زحمات هلال احمر ورامین که صمیمانه میزبان بوده اند تشکر و تمجید می نماییم .


6,000 تومان