15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28297
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1613

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله توجيه ضرورت صنعتي شدن و تحليل امكانات توسعه صادرات صنعتي

دانلود مقاله توجيه ضرورت صنعتي شدن و تحليل امكانات توسعه صادرات صنعتي

0 1.6k
دانلود مقاله توجيه ضرورت صنعتي شدن و تحليل امكانات توسعه صادرات صنعتي

با دانلود مقاله در مورد توجيه ضرورت صنعتي شدن و تحليل امكانات توسعه صادرات صنعتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله توجيه ضرورت صنعتي شدن و تحليل امكانات توسعه صادرات صنعتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله توجيه ضرورت صنعتي شدن و تحليل امكانات توسعه صادرات صنعتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد توجيه ضرورت صنعتي شدن و تحليل امكانات توسعه صادرات صنعتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:212 صفحه

قسمتی از فایل:

 بسم الله الرحمن الرحيم

مقدمه

صنعت يكي از مظاهر خلاقيت و نوآوري انساني است كه به كمك فكر و هوش انساني توانسته است كليد حل بسياري از مشكلات باشد و در اين راستا توانسته انسان را كه ميل به يك زندگي راحت و بدون دغدغه را داشته است راهنمايي كرده و بسياري از مشكلات و معضلات را از پيش روي وي بردارد . البته اين خلاقيت كه زائيده هوشمندي انسان است با استفاده از امكانات و موهبتهاي خداوندي كه در طبيعت ارزاني شده امكان پذير تر و وسيع تر جلوه مي نمايد . صنعت براي ايفاي نقش موثر خود همواره در تلاش و تكاپوست تا به انتظارات محيط و جامعه پيرامون خود پاسخ دهد .

صنعت بر پايه ها و اساس هاي مورد اطميناني چون آينده نگري ، برنامه ريزي ، بهره وري و حضور در بازارهاي جهاني ، بكارگيري علم روز و ... استوار است . صنعت از طريق فراهم آوردن فرصتهاي شغلي و جلوگيري از بيكاري كه منشاء بسياري از بزهكاري هاي اجتماعي است و تامين معيشت براي خانواده ها مي تواند به سلامت جامعه كمك نمايد . البته هرچه اقتصاد آن محيط جامعه سالم تر باشد صنعت بارزتر مي نمايد و نقش موثرتري را ايفا مي كند . امروزه براي عرصه فعاليت هاي صنعتي در چارچوب استاندارهاي موجود حدو مرزي وجود ندارد و به همين لحاظ تنوع و كيفيت برتر و فراورده هاي مطلوبتر را طلب مي كند ، اين ميسر نيست مگر باشناخت امكانات و محدوديت ها ، تخصيص بهينه منابع طراحي و تدوين استراتژي هاي آينده نگر و درازمدت .

بخش صنعت كشورمان با مسئوليت خطير و سنگيني در جهت اجراي سياست هاي كلان روبروست و بايستي خود را براي تحولي عظيم از درون آماده سازد و نقش

تعيين كننده در اقتصاد كشور بر عهده گيرد . 


15,000 تومان