4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26415
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2493

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله سير تحول كاربرد بتن در معماري

دانلود مقاله سير تحول كاربرد بتن در معماري

0 2.5k
دانلود مقاله سير تحول كاربرد بتن در معماري

با دانلود مقاله در مورد سير تحول كاربرد بتن در معماري در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله سير تحول كاربرد بتن در معماري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله سير تحول كاربرد بتن در معماري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد سير تحول كاربرد بتن در معماري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:75 صفحه

قسمتی از فایل:

 

چكيده

بتن نسبت به ديگر مصالح ساختماني نه  تنها از نظر فني مطلوب مي باشد ، بلكه از نظر زيبايي معماري مي تواند به ساختمان كيفيت طبيعي تري بدهد و به تنوع محيط بيفزايد . به طوري كه اكنون پس از گذشت يك قرن به نظر مي رسد كه چشمها از ديد طرحهاي مهندسي از زواياي 90 درجه خسته شده و آمادگي بيشتري براي طرحهاي متنوع تر احساس مي شود . در اين مقاله سعي بر اين است كه پيشينه و سير تحول كاربرد بتن در معماري مورد بررسي قرار گرفته و در اين رابطه نمونه هاي موردي از نخستين ساختمانهاي بتن طراحي شده توسط معماران برجستة دنيا معرفي خواهد شد .

 

كليد واژه ها : معماري ، بتن ، فورتونا ، ادي استون ، فرانسوا انه بيك ،  رابرت ماير ، فرانك لويدرايت ، لوكوربوزيه .

بتن ماده اي شبيه به سنگ است كه از گرفتن مخلوط متناسبي از سيمان ، شن ، ماسه و آب در درون قالب با شكل و ابعاد مورد نظر بدست مي آيد . پيشينة كاربرد بتن در معماري به سدهةاي 7 و 8 پيش از ميلاد و در طي مهاجرت و اقامت يونانيان در ايتالياي جنوبي و پيدايش معماري « اتروسكها » باز مي گردد . آنها از خاكستر سخت فشردة آتشفشاني ، بنام « توفا » در ساخت مقبره هاي خود استفاده مي كردند . اين ماده به سادگي تكه تكه شده و پس از تماس با هم مانند بتن سخت مي شود . 

4,000 تومان