4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26251
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2060

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله کاربران اینترنتي

دانلود مقاله کاربران اینترنتي

0 2.1k
دانلود مقاله کاربران اینترنتي

با دانلود مقاله در مورد کاربران اینترنتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله کاربران اینترنتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله کاربران اینترنتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد کاربران اینترنتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:52 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکيده

براي انتقال اطلاعات ، احتياج به رسانه انتقال و سيستم انتقال مي باشد . رسانه هاي انتقال اجزاء فيزيکي مي باشند که انتقال اطلاعات در آنها صورت مي گيرند و عبارتند از زوج سيم بهم تابيده ، کابل کواکس ، فيبر نوري و مخابرات بي سيم .

وجود موانع طبيعي از قبيل کوه ، جنگل ، باتلاق ، هزينه هاي بالاي کابل کشي در بعضي مناطق دور افتاده ، زمانبري بر پائي يک شبکه کابلي ، نياز به پهناي باند بالا و دسترسي آسان و هزينه هاي نصب و بهره وري در شبکه ي بي سيم ، امروزه کاربران را بسوي استفاده از اين شبکه ها سوق داده است .

همچنين يکي از پديده هاي عصر ما معتادان اينترنتي مي باشد . که مي خواهند بيست و چهار ساعته از اينترنت استفاده کنند . براي اين قبيل که دائماً در حال جا به جا شدن هستند ديگر زوج سيم بهم تابيده ، کابل کواکس و فيبر نوري کاربرد ندارد . هر گاه کاربر يا شرکت يا برنامه کاربردي خواهان آن باشد که داده و اطلاعات مورد نياز خود را به صورت متحرک در هر لحظه در اختيار داشته باشند شبکه هاي بي سيم جواب مناسبي براي آنها است .

امروزه يافتن و خريدن يک کامپيوتر کيفي که مجهز به تراشه Wi-Fi نباشد ، دکمه اي که به کاربران کامپيوتر هاي  همراه اجازه دست يابي به اينترنت ، فارغ از مکاني که کاربرد در آن حضور دارد مي دهد . بدين ترتيب از مناطق دور افتاده ، کوه ، جنگل ، اتاق غذا خوري ، اتاق نشيمن ، محوطه دانشگاه و يا کافي شاپ مي توان به اينترنت وصل شد . محيط هاي بي سيم داراي خصوصيات و ويژگي هاي منحصر به فردي مي باشند که در مقايسه با شبکه هاي محلي سيمي جايگاه خاصي را به اين گونه شبکه ها مي بخشد . عموم مردم به دWi-Fi به عنوان يک ايستگاه مرکزي کاري که مي تواند ارتباط را بين چندين کاربربه طور يکسان به اشتراک بگذارد علاقمندند . البته با اين محدوديت که فاصله دکاربران براي محيط داخلي (indoor) کمتر از 100 متر و براي محيط خارجي (outdoor) کمتر از 400 متر باشد .


4,000 تومان