4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 26142
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1986

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله نگاهي اجمالي به اهميت اجتماعي ورزش

دانلود مقاله نگاهي اجمالي به اهميت اجتماعي ورزش

0 2k
دانلود مقاله نگاهي اجمالي به اهميت اجتماعي ورزش

با دانلود مقاله در مورد نگاهي اجمالي به اهميت اجتماعي ورزش در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نگاهي اجمالي به اهميت اجتماعي ورزش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نگاهي اجمالي به اهميت اجتماعي ورزش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نگاهي اجمالي به اهميت اجتماعي ورزش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 حركت و جنبش از ويژگيهاي حيات انسان و داراي انگيزه و ريشه اي در سرشت او وعاملي براي رشد و سلامت و نشاط اوست. انسان نيازمند به حركت و ناگزير از حركت است ، منع انسان از حركت  نه تنهاي موجب توقف رشد بلكه سبب افسردگي ، بروز رفتار ناهنجار و از دست رفتن شور و نشاط زندگي وي مي گردد . نياز انسان به حركت و فعاليت در طول حيات تاريخي او همواره با كسب تجارب و كشف روشهاي جديد براي رفع آن همراه بوده است . تربيت بدني و ورزش در طول تاريخ زندگي انسان به شيوه هاي گوناگوني متجلي شده است . ورزشهاي امروزي صور مختلفي از فعاليتهاي جسمي و تربيت بدني است كه چهارچوب نظام تعليم و تربيت هر جامعه و همراه با ارزشهاي فردي و اجتماعي آن موجبات پرورش فكري و جسمي كودكان و جوانان را فراهم مي كند .

تربيت بدني و ورزش جزء لاينفك تعليم و تربيت و وسيله اي براي رسيدن به سلامت جسمي و روحي نسل جوان است . نبايد چنين تصور شود كه تربيت بدني امري بي ارزش و تفنني است ، و صرفاً وسيله اي است كه موجبات سرگرمي و مشغوليت كودكان و جوانان را فراهم مي سازد ، برعكس بايد آن را جزء مهمي از فعاليتهاي زندگي به شمار آورد مفاهيمي مانند تندرستي بهداشت رشد فردي و اجتماعي وسلامت روحي ارتباط نزديكي با تربيت بدني و ورزش دارد .


4,000 تومان