4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25946
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2099

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي

دانلود مقاله بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي

0 2.1k
دانلود مقاله بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي

با دانلود مقاله در مورد بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي شهر كرج در سال تحصيلي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:52 صفحه

قسمتی از فایل:

 تقدير نامه

وظيفه خود مي‌دانم از جناب آقاي دكتر احمد احمدزاده‌بياني كه خود از محققين به نام مي‌باشند با توجه به اينكه در تمام مراحل انجام اين تحقيق صميمانه كمال مساعدت را نموده و از راهنمائيهاي مكرر و بي‌دريغ ايشان برخودار بوده‌ام نهايت تشكر وسپاسگزاري را بنمايم.

» به نام خدا«

تقديم به مادر عزيزم يگانه تكيه‌گاه و همراه زندگيم كه حاصل عمر پرثمرش همه برايم مهر بود وسراسر زندگيم همه برايش رنج. باشد كه بدينوسيله جزئي از زحمات بيكران او را جبران كرده باشم.

تقديم به : پدر مهربانم اين باغبان گلهاي بهشتي كه لحظه‌لحظه عمرش در راه آسايش و راحتي من سپري شد.

تقديم به همسر دلبندم كه حاصل يك عمر پرتلاش پدر  مادري فداكار از آن اوست.

تقديم به دو يار مشفق هميشگي‌ام محبوب و منيژه

درآخروظيفه خود مي‌دانم بدينوسيله از زحمات ارزنده وبي‌دريغ جناب آقاي ذبيح‌الله كاشي كه در جمع‌آوري اين تحقيق مرا ياري نمودند كمال سپاسگزاري را بنمايم.

چكيده تحقيق:

بعضي از افراد درانتخاب شغل تسليم حوادث مي‌شوند و برخي بدون نقشه و فكر تحت تأثير اعضاي فاميل، شغلي راانتخاب مي‌كنند كه با خصوصيات فردي آنها منطبق نيست برخي از مردم نيز تحت تأثير ارزشهاي اجتماعي بدون درنظر گرفتن خصوصيات رواني و طرح نقشه خاص شغل خود را انتخاب مي‌كنند.

بطور كلي هدف از اين پژوهش مقايسه و برسي رغبتها و گرايشات شغلي بين دانش‌آموزان دبيرستاني عادي و ناشنوا مي‌باشد. اهميت اين پژوهش از آن جهت است كه با در نظر گرفتن تفاوتهاي فردي و گرايشات مختلف افراد بتوان ملاكهايي را كه براي هر فرد در هر كشور و با هر فرهنگي مهم مي‌باشد تعيين نمود.

فرض صفر در اين تحقيق اين است كه تفاوتي بين رغبتهاي شغلي دانش‌آموزان عادي و ناشنوا وجودندارد جامعه تحقيق در اين پژوهش شامل دانش‌آموزان دختر عادي ناشنوا دبيرستاني مي‌باشد و نمونه تحقيق شامل 50 نفر عادي و 5 نفر ناشنوا مي‌باشد.

روش نمونه‌برداري به صورت نمونه‌برداري كومه‌اي يا دردسترس است كه بدليل راحتي و در دسترس بودن دانش‌آموزان از اين روش استفاده مي‌گردد.

ابزار تحقيق در اين پژوهش پرسشنامه ارزش شغلي سوپر مي‌باشد پس از اجراي آزمون از آزمودنيها براي مقايسه و بررسي دو گروه عادي و ناشنوا از محاسبات آماري و آزمون در مجذور خي استفاده مي‌گردد فرص صفر در اين آزمون بيان مي‌كندكه يك متغير از متغير ديگري تأثير نمي‌پذيرد و يا تفاوتي با آن ندارد پس از اجراي آزمون بر تك‌تك پرسشهاي اين پرسشنامه نتيجه بدين شرح بدست مي‌آيد:

دانش‌آموزان عادي و ناشنوا در موارد زير با هم متفاوتند:

1-    ضرورت داشتن ابتكار و خلاقيت براي حل مشكلات شغلي

2-    امكان پيشرفت در شغل

3-    پرداختن به شغلي كه به قدرت هنري نياز دارد.

4-    دائمي بودن شغل

5-    پرداختن به شغلي كه به توانايي ذهني نياز دارد.

در ساير موارد ملاكهاي پرسشنامه  دانش‌آموزان عادي و ناشنوا يكسان بوده و هيچ تفاوتي مشاهده نگرديد.


4,000 تومان