4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25719
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1715

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد عاشورا به روايت تاريخ

دانلود تحقیق درمورد عاشورا به روايت تاريخ

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد عاشورا به روايت تاريخ

با دانلود تحقیق در مورد عاشورا به روايت تاريخ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عاشورا به روايت تاريخ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عاشورا به روايت تاريخ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عاشورا به روايت تاريخ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 « مقدمه »

 

 

سلام خدا بر تو اي حسين سالار شهيدان و بر روان فرزند برومند و برادران فداكار و كودك شيرخوارت و درود بي پايان بر ارواح آن پاكاني كه با يك جهان شهامت جان خويش را     در كف اخلاص نهاده در ركاب مقدست خود را قربان دين و شريعت نمودند و با دادن  سرهاي پرشور و هيجان خود از حريم قرآن و عترت دفاع كردند، و با ريختن خون خويش درخت فرخنده اسلام را آبياري و تربت خجسته كربلا را رنگين ساخته و با صورتي آغشته  به خون لبخند زنان پيك مرگ را استقبال نمودند و مزار خود را قبله‌گاه ارباب معرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

« شخصيت جهاني حسين (ع)‌ »

 

شخصيت و عظمت حسين (ع) همه جا را فرا گرفته است، تمام انسانهاي بيدار از فداكاري و گذشت و حوانمردي حسين در راه احياء دين، حق و عدالت و ريشه كن كردن باطل و ظلم و نا امني سخن مي‌گويند، هر كسي با زباني از اين مرد بزرگ و پيروز در هر عصري به بزرگي ياد ميكند. خاطره بسيار جانگداز و بسيار آموزنده عاشورا، بزرگترين فداكاري‌ها را به بشر مي‌آموزد اين است كه طرفداران باطل و آنانكه چون زالو به جان اجتماع افتاده و خون مردم بي‌پناه را مي خورند از نام حسين (ع) و غوغاي عاشورا حسين (ع) هراسناكند. قيام او منبع الهام بخش، براي به ثمر رساندن حق و عدالت بود، او در شديدترين مخاطرات تا توان داشت ضد ظلم فرياد زد و انسانها را به اين مبارزه پرشور ودامنه دار، عليه ستم و جنايت دعوت نمود. آن چنان همت او بلند بود كه اعلاء كلمه حق و انقراض باطل از همه چيز خود گذشت. او براي نجات جان اسلام از طوفانهاي بني اميه و طرفداران خوش رقص آنان، با اين بيان قاطع به جهانيان ثابت كرد كه هرگز زير بار ذلت و خواري نخواهد رفت.


4,000 تومان