4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22576
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2547

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله چرا اندازه گیری می‌کنیم؟

دانلود مقاله چرا اندازه گیری می‌کنیم؟

0 2.5k
دانلود مقاله چرا اندازه گیری می‌کنیم؟

با دانلود مقاله در مورد چرا اندازه گیری می‌کنیم؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله چرا اندازه گیری می‌کنیم؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله چرا اندازه گیری می‌کنیم؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد چرا اندازه گیری می‌کنیم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 چرا اندازه گیری می‌کنیم؟

قوانین و نظریات فیزیک بصورت معادلات ریاضی بیان می‌شوند. حال ما از کجا بدانیم که هر معادله خاص ، رفتار چیزی را بیان می‌کند؟ باید این قاعده امتحان شود و به مرحله آزمون گذاشته شود. بنابراین ، اندازه گیری مهارتی است که میان نظریه علمی و دنیای واقعی رابطه ایجاد می‌کند. این رابطه دو طرفه می‌باشد. هر رویداد اندازه گیری شده‌ای که قبلا پیشگویی نشده باشد، باید نظریه جدید آنرا توجیه کند.

اشخاصی که کار تجربی انجام می‌دهند باید اطلاعات فنی جامعی از اصول اندازه گیری داشته باشند. نحوه اندازه گیری و محدودیتهای ناشی از وسایل اندازه گیری را بشناسد. هر دانشمندی فقط با دانستن اینکه چه اندازه گیریهایی انجام شده است و نحوه اندازه گیریها چگونه بوده است، می‌تواند اثر و کشفیات دانشمندان دیگر را خوب بفهمد. بنابراین ، اندازه گیری هنری است که در حال حاضر تکنولوژی پیشرفته حامی آن است.


4,000 تومان