4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22536
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2008

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مزايا ومعايب ساختمانهاي فلزي

دانلود مقاله مزايا ومعايب ساختمانهاي فلزي

0 2k
دانلود مقاله مزايا ومعايب ساختمانهاي فلزي

با دانلود مقاله در مورد مزايا ومعايب ساختمانهاي فلزي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مزايا ومعايب ساختمانهاي فلزي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مزايا ومعايب ساختمانهاي فلزي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مزايا ومعايب ساختمانهاي فلزي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 به نقل از وبلاگ مهندسی ساختمان

حداث ساختمان بمنظور رفع احتیاج انسانها صورت گرفته و مهندسین ، معماران مسئولیت تهیه اشکال و اجراء مناسب بنا را برعهده دارند ، محور اصلی مسئولیت عبارت است از الف ) ایمنی ب ) زیبائی        ج) اقتصاد.
با توجه به اینکه ساختمان های احداثی در کشور ما اکثرا" بصورت فلزی یا بتنی بوده و ساختمانهای بنایی غیر مسلح با محدودیت خاص طبق آئین نامه  2800  زلزله ایران ساخته میشود . آشنایی با مزایا و معایب ساختمانها می تواند درتصمیم گیری مالکین ، مهندسین نقش اساسی داشته باشد  .

مزایا ی ساختمان فلزی  :
1- 
مقاومت زیاد : مقاومت قطعات فلزی زیاد بوده و نسبت مقاومت به وزن از مصالح بتن بزرگتر است ، به این علت در دهانه های بزرگ سوله ها و ساختمان های مرتفع ، ساختمانهائی که برزمینهای سست قرارمیگیرند ، حائز اهمیت فراوان میباشد  .
2- 
خواص یکنواخت : فلز در کارخانجات بزرگ تحت نظارت دقیق تهیه میشود ، یکنواخت بودن خواص آن میتوان اطمینان کرد و خواص ان بر خلاف بتن با عوامل خارجی تحت تاثیر قرار نمی گیرد ، اطمینان در یکنواختی خواص مصالح در انتخاب ضریب اطمینان کوچک مؤثر است که خود صرفه جو یی در مصرف مصالح را باعث میشود  .


4,000 تومان