4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22521
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1661

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد لاستیک البرز

دانلود تحقیق در مورد لاستیک البرز

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد لاستیک البرز

با دانلود تحقیق در مورد لاستیک البرز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق لاستیک البرز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق لاستیک البرز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد لاستیک البرز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 فرارو- چهار دانگه – کیلومتر 10 جاده ساوه – سه راهی بوتان، تابلو کارخانه لاستیک سازی البرز با تمام بزرگی اش اولین چیزی نیست که نظرت را جلب می کند؛ اولین چیزی که از حفره چشم ها تا عمق مغز و قلبت رسوخ می کند چهره های غمزده کارگرانی است که خاموش و پاکشان از در بزرگ کارخانه وارد می شوند انگار در حال دیدن صحنهء تراژیک یکی از فیلم های دوران سینمای صامت و سیاه و سفید هستی یا آن همه مرد بخشی از کابوسی هستند که دلت می خواهد هرچه زودتر با تابش اولین اشعه های خورشید برای همیشه فراموشش کنی. اما ساعت 7 صبح است چند ساعتی از بالا آمدن خورشید می گذرد و تو چه بخواهی چه نخواهی، فراموش کنی یا نکنی این صحنه سر سه راهی بوتان هر روز تکرارشو د.

لاستیک البرز اولین تولید کننده لاستیک در ایران است نه تنها در زمینه تولید انواع تایر از جمله تاير ليفتراک و توليد تايرهاي کشاورزی، بلکه در توليد قالب تاير، ساخت ماشينهای تايرسازی و نيز انتقال فناوری ساخت تايرهای سواری ،کشاورزی و آموزش به ديگر کارخانههای تايرسازی ايرانی پيشتاز بوده است. این کارخانه در سال 1341 و با ظرفيت 8000 تن در سال براي توليد انواع تايرهاي سواري، وانتي، باری و صنعتی با نام "بی.اف.گودريچ ايران" و با مشارکت آمریکاییها در تهران آغاز به كار نمود. در سال 54 پس از فروش سهام شركت، به كيان تاير تغيير نام يافت. در سال 1358 شركت كيان تاير تحت پوشش سازمان صنايع ملي ايران قرار گرفت. در سال 1373، حدود 8/62 درصد از سهام شركت به بخش خصوصی واگذار شد و در سال 1379 اين ميزان سهام به شركت سرمايهگذاری تامين اجتماعی منتقل شد و متعاقب آن نام شركت به شركت توليدی لاستيك البرز تغيير يافت


4,000 تومان