4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22418
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2420

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني

دانلود مقاله رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني

0 2.4k
دانلود مقاله رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني

با دانلود مقاله در مورد رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

بدون ترديد تاكنون نظام آموزشي صد درصد به اهداف آموزشي خود نرسيده است . ولي موفق بودن هر نظام آموزشي به نزديكترشدن هرچه بيشترآن به اهداف تعيين شده بستگي دارد و بدين ترتيب هيچ نظام آموزشي را نيزنميتوان ناموفق  خواند بنابراين هرجا كه موفقيت نظام آموزشي عنوان مي‌‌شود ، منظور همان ميزان موفقيت آن نظام درنزديكترشدن هرچه بيشتربه اهداف از پيش تعيين شده است و به طريق اولي هرجا كه عدم موفقيت نظام آموزشي عنوان مي‌شود منظورهمان ميزان عدم موفقيت آن نظام در نزديكترشدن به اهداف است .

يكي از افقهاي بزرگ تعليم وتربيت هرنظام كه همه ساله به ميزان بسيارزيادي امكانات ، منابع واستعدادهاي بالقوه انساني واقتصادي را تلف مي‌كند و اثرات غيرقابل جبراني درابعاد فردي واجتماعي به جاي مي‌گذارد ، پديده افت تحصيلي است به همين دليل است كه يكي ازملاكهاي عدم موفقيت هر نظام آموزشي را ميزان « افت تحصيلي » درآن مي‌دانند .


4,000 تومان