4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22318
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2305

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله تفسير آيات 36 و37 سوره ي مبارکه ي آل عمران

دانلود مقاله تفسير آيات 36 و37 سوره ي مبارکه ي آل عمران

0 2.3k
دانلود مقاله تفسير آيات 36 و37 سوره ي مبارکه ي آل عمران

با دانلود مقاله در مورد تفسير آيات 36 و37 سوره ي مبارکه ي آل عمران در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تفسير آيات 36 و37 سوره ي مبارکه ي آل عمران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تفسير آيات 36 و37 سوره ي مبارکه ي آل عمران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تفسير آيات 36 و37 سوره ي مبارکه ي آل عمران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 (فلما وضعتها قالت: رب اني وضعتها انثي) با اين­که مي­توانست بفرمايد: (فلما وضعت مافي بظنها) از جمله­ي آن­چه در بطن داشت تعبير کرد. و فرمود: (وقتي آن را وضع کرد) و اين خود کوتاه­گوئي لطيفي است و معناي جمله اين است که زماني­که فرزند خود را در شکم داشت بزائيد و معلومش گرديد که دختر زائيده گفت(پروردگارا من آن را دختر آوردم) و اين سخن به­ظاهر جمله­ايست خبري ولي منظور از آن حسرت و اندوه است به­ان­که بخواهد به­خدا خبري داده باشد.

(والله اعلم بما وضعت و ليس الذکر کالانثي) اين دو جمله از همسر عمران نيست بلکه کلام خداي تعالي است که به عنوان جمله­ي معترضه آورده شده و بعضي در اين­باره دو احتمال مي­دهند يکي اين­که هر دو جمله کلام مدر مريم همسر عمران باشد دوم اين­که جمله­­ي اولي کلام خدا و دومي کلام همسر عمران باشد که هيچ­يک درست نيست.


4,000 تومان