4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21689
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2328
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله معجزات پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم

دانلود مقاله معجزات پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم

0 2.3k
دانلود مقاله معجزات پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم

با دانلود مقاله در مورد معجزات پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله معجزات پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله معجزات پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد معجزات پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

 دانشمندان اسلام براي رسول گرامي، حدود هزار معجزه در كتب تاريخي _ حديثي نقل كرده اند.

اينها معجزاتي است كه همزمان با ولادت آن بزرگوار شروع و تا پايان عمر آن وجود مقدس و منور ادامه مي يابد. اين دانشمندان معجزات رسول گرامي اسلام را بر دو دسته تقسيم بندي نموده اند. طبق اين تقسيم بندي ، بعضي از معجزات در زمان حيات رسول گرامي اسلام بوقوع پيوسته است و بعضي نيز بعد از حيات آن بزرگوار محقق شده است. ما ابتدا به تقسيم بندي اين دانشمندان اشاره خواهيم نمود و در انتها به يك تقسيم بندي جديد خواهيم پرداخت.

1_ دانشمندان اسلام، ابتدا به معجزاتي پرداخته اند كه در زمان خود آن بزرگوار به وقوع پيوسته است. منظور از زمان خود آن حضرت، آن معجزاتي است كه در طول 63 سال عمر پربركت آن وجود نوراني به وقوع پيوسته است و مردمان با چشم ديده اند و براي آيندگان نقل نموده اند. از مهمترين اين معجزات، حوادثي است كه در هنگام ولادت آن حضرت اتفاق افتاده است. طبق نقل مورخان اسلام، هنگامي كه رسول خدا متولد شد، طاهر و پاك از هر گونه خون و نجاسات بود. با پاهاي مباركشان زمين را لمس نمودند. بلافاصله به سوي كعبه به سجده افتادند. سپس سر مباركشان را به سوي آسمان بلند كرد و به توحيد خداي يكتا و نبوت خودش شهادت داد. آنگاه حضرت آمنه، مادر گراميشان را مورد خطاب قرار داده و اين گونه به او فرمودند: « ولدت خير الناس، فسميه محمداً» يعني بهترين انسانها را به دنيا آوردي، پس نام او را محمد بگذار

4,000 تومان