4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20868
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1614

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد بیماری آنفلوانزای مرغی

دانلود تحقیق در مورد بیماری آنفلوانزای مرغی

0 1.6k
دانلود تحقیق در مورد بیماری آنفلوانزای مرغی

با دانلود تحقیق در مورد بیماری آنفلوانزای مرغی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بیماری آنفلوانزای مرغی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بیماری آنفلوانزای مرغی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بیماری آنفلوانزای مرغی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 تعریف و توصیف بیماری :

آنفلوانزای مرغی یک بیماری ویروسی واگیردار حاد می باشد که دستگاه تنفس , گوارش و یا عصبی بسیاری از گونه های پرندگان را مبتلا می کند.

این بیماری توسط یک ویروس آنفلوانزا از نوع تیپ A ایجاد می شود. دو نوع ویروس آنفلوانزای مرغی وجود دارد : ویروس آنفلوانزا با قدرت بیماریزایی شدید (HPAI) و ویروس آنفلوانزا با قدرت بیماریزایی (LPAI) شیوع قبلی بیماری آنفلوانزای مرغی در انگلستان سال 1991 اتفاق افتاد.

تاریخچه و گسترش بیماری :

فرم بیماری آنفلوانزای مرغی با قدرت بیماریزایی بیشتر بعنوان طاعون مرغی شناخته شد. این بیماری برای اولین بار بیش از هزار سال پیش (در حدود سال 1878) در کشور ایتالیا ظاهر شد. آنفلوانزای مرغی فوق حاد (با قدرت بیماریزایی شدید) اولین بار در ایالت متحد آمریکا سالهای 25- 1924 تشخیص داده شد. این بیماری دوباره در سال 1929 اتفاق افتاد و مجدداً (برای اولین بار) ریشه کن شد- تیپ A ویروس آنفلوانزا با قدرت بیماریزایی متوسط و شدید در تمام نقاط دنیا اتفاق افتاده است

4,000 تومان