4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20736
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1847

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه

دانلود تحقیق در مورد ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه

0 1.8k
دانلود تحقیق در مورد ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه

با دانلود تحقیق در مورد ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 کمالات بسيار حضرت فاطمه (س) از يک سو و انتسابش به شخص پيامبر از سوي ديگر و نيز شرافت خانوادگي او سبب شد که بسياري از بزرگان به خواستگاري او بيايند. تعداد زياي از افراد سر شناس و ثروتمند مکه به خواستگاري فاطمه آمدند و مهريه هاي بالايي را به پيامبر پيشنهاد کردند. اما هر گاه سخن از پول و ثروت  و مهريه هاي بالا براي ازدواج با فاطمه ميشد، پيامبر با عصبانيت درجواب آنها مي فرمودند:" آيا شما گمان مي کنيد من بنده پول و ثروتم؟"

مسلما پيامبر در امر ازدواج حضرت فاطمه، در صدد تبيين الگوهاي اسلامي و از بين بردن سنتهاي جاهليت بود که شخصيت زن  را در بالا برودن مهريه اش مي پنداشتند. پيامبر به تمامي کساني که با معيارهاي غلط و رسوم جاهليت به خواستگاري فاطمه مي آمدند، جواب  رد داد. تا اينکه نوبت به شخصيتي ممتاز که سالهاي عمرش را در خدمت رسول خدا گذرانده و خود تربيت شده دامن پر فضيلت نبوت بود يعني حضرت علي (ع) رسيد.

4,000 تومان