8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20317
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2605
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد یکی ده تایی ریاضی اول ابتدایی

دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد یکی ده تایی ریاضی اول ابتدایی

0 2.6k
دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد یکی ده تایی ریاضی اول ابتدایی

همکار عزیز دانلود فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد یکی ده تایی ریاضی اول ابتدایی را با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد میکنیم.این فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد یکی ده تایی ریاضی اول ابتدایی در تعداد صفحات 22 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل یکی ده تایی ریاضی اول ابتدایی را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد یکی ده تایی ریاضی اول ابتدایی انتخاب کردید.

نام فایل:سناریو و الگوی تدریس در مورد یکی ده تایی ریاضی اول ابتدایی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده   

مردی وارد کلاس می شود : سلام ، بچه ها اسم من یکی است ، من یک خونه در جدول ( مکانی ) دارم ، آن خونه ، خونه یکی ها ست ، بچه ها من همیشه یک رقم هستم . اگر یه وقتی تعداد من زیاد بشه که به  10  برسم  یا  از  10  بیشتر  بشم .

در این موقع مرد دوم وارد می شود . سلام بچه ها ، آنوقت دیگر من می آیم ، اسم من ده تایی است ، من در همسایگی یکی هستم  . این همسایه من پسر من نیز هست ، بچه ها پسرم راست میگه ، وقتیکه تعدادش آنقدر بشه که به  10   یا بیشتر از  10   بشه اونوقت دیگه نمی تونه در خونه خودش جابگیرد . من میام و کمکش می کنم و آنچه را که نمی تونه نگه داره با خودم به خونه خودم میارم . خوب بچه ها من یک فرقی با پسرم دارم و اون اینکه پسرم یکی یکی زیاد می شه ولی من ده تا  ده تا زیاد می شوم . از طرفی شبیه به اون هم هستم اگر تعداد من به  ده یا بیشتر از  ده  برسد در اینصورت


8,000 تومان