8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20101
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2617

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم روحیه مشارکت پذیری را در دانش آموزانم شکوفا سازم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم روحیه مشارکت پذیری را در دانش آموزانم شکوفا سازم؟

0 2.6k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم روحیه مشارکت پذیری را در دانش آموزانم شکوفا سازم؟

با دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم روحیه مشارکت پذیری را در دانش آموزانم شکوفا سازم؟ با قیمت بسیار مناسب همراه شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم روحیه مشارکت پذیری را در دانش آموزانم شکوفا سازم؟ با مشخصات 32 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم روحیه مشارکت پذیری را در دانش آموزانم شکوفا سازم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم روحیه مشارکت پذیری را در دانش آموزانم شکوفا سازم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل32 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

 مقدمه

امروز می بینم که بیشتر فعالیت های یادگیری از طریق همیاری ترغیب می شود زمینه ی دانشی و عاطفی و اجتماعی به هم پیوند می خورند و جنبه های گوناگون شخصیت فراگیرندگان مورد تایید قرار می گیرند. روش های آموزشی فردی و رقابتی در برنامه ی آموزشی جایگاه خاصی دارند ولی باید به وسیله یادگیری مشارکتی متعادل گردند. هر یک از اعضای گروه، نه تنها مسئول یادگیری آن چیزی است که تدریس شده است بلکه مسئول کمک به یادگیری سایر اعضای گروه خود نیز هست تا بدین ترتیب فضای از پیشرفت تحصیلی ایجاد شود. موفقیت این روش در طول ۵۰ سال، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و تاثیر البته در زمینه هایی از قبیل بهتر شدن رفتار دانش آموزان و حضور آن ها در مدرسه، افزایش اعتماد به نفس و انگیزه، دوست داشتن مدرسه  تحقیقات نشان می دهد که وقتی دو عنصر کلیدی یعنی یعنی اهداف گروهی و مسئولیت فردی با هم مورد استفاده قرار گیرند. نتایج پیشرفت تحصیلی کاملا مثبت و محرز می شود و دانش آموزانی که با هم کار می کنند یک دیگر را دوست خواهند داشت و بیشتر دانش آموزان کلاس که دارای ناتوانایی های یادگیری هستند، در اثر استفاده از این راهبرد با سایر هم کلاسی های خود در کلاس روابط بهتری پیدا می کنند.

به باور  ویگو تسکی، فرآیندهای عالی ذهنی در انسان از راه تعامل اجتماعی شکل می گیرد.پیروان نظریه ی سازندگی نیز بر همین باورند، بنابرین مشارکت اجتماعی را یکی از شرایط مهم یادگیری به شمار می روند. طبق این باور، بسیاری از مسائل را که هیچ یادگیرنده ای به تنهایی نمی تواند آن ها را حل کند، از طریق تبادل اندیشه و مشارکت گروهی یادگیرندگان حل می شوند. درگذشته این گونه تصور می شد که کلاس درسی ساکت که دانش آموزان تنها به سخنان دبیران گوش می دهند، بهترین فضا و شرایط رابرای یادگیری دانش آموزن فراهم می آورد.به منظور داشتن یک کار گروهی موفق مهم ترین عامل، آموزش کار به دانش آموزان می باشد که باید هدف مشترک در کار گروه را بدانند و با تقسیم کار و وظایف اختیارات آشنا شوند. بنده در طول سال تحصیلی اخیر سعی کردم بوسیله راهکار های جذاب و نوین دانش آموزانم را به مشارکت پذیری  در پایه ...... وادار سازم...


8,000 تومان