8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19621
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1989

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس اجتماعی ششم ابتدایی درس 8 انرژی را بهتر مصرف کنیم

دانلود طرح درس اجتماعی ششم ابتدایی درس 8 انرژی را بهتر مصرف کنیم

0 2k
دانلود طرح درس اجتماعی ششم ابتدایی درس 8 انرژی را بهتر مصرف کنیم

همکار عزیز پایه ششم ابتدایی بهترین فایل طرح درس اجتماعی با موضوع درس 8 انرژی را بهتر مصرف کنیم را با قیمت بسیار مناسب فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.این فایل طرح درس اجتماعی انرژی را بهتر مصرف کنیم در تعداد صفحات 5 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل انرژی را بهتر مصرف کنیم را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس اجتماعی ششم انرژی را بهتر مصرف کنیم انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس اجتماعی ششم درس 8 انرژی را بهتر مصرف کنیم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

آموزگار با ارزشیابی از مبحث درس قبلی و ایجاد ارتباط بین محتوای درس قبلی و جدید می تواند به یادآوری منابع مهم انرژی و انرژی های نو و سوخت های فسیلی بپردازد، سپس از آنان بخواهد تا ابتدا با گذاشتن وسایل لازم که در جلسه ی قبل به آن ها گفته شده، فعالیت 1 را انجام دهند و سپس فعالیت 2 را تکمیل کنند.

نکته: توصیه می شود در صورتی که کلاس به اینرنت متصل است حتمأ آموزگار به سایت سازمان بهره برداری انرژی ایران سری بزند و در بخش کودک و نوجوان بازی ها و فعالیت های جالب و مرتبط با انرژی را انجام دهند. دانش آموزان به سوأل ها پاسخ می دهند و در گروه فعالیت 1 را انجام می دهند و باهم به گفت و گو می پردازند. دانش آموزان در حال اجرای فعالیت 2 آموزگار به ارائه توضیحات لازم در خصوص انرژی های نو و مقایسه ی آن با سایر انرژی ها می پردازد و برای این کار می تواند از تصاویر و یا اسلاید های آموزشی با سیستم هوشمند بهره ببرد.


8,000 تومان