8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19395
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2782
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس اجتماعی چهارم ابتدایی درس 8 نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند؟

دانلود طرح درس اجتماعی چهارم ابتدایی درس 8 نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند؟

0 2.8k
دانلود طرح درس اجتماعی چهارم ابتدایی درس 8 نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند؟

همکار عزیز پایه چهارم بهترین فایل طرح درس اجتماعی با موضوع درس 8 نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند؟ را با قیمت بسیار مناسب فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.این فایل طرح درس اجتماعی نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند؟ در تعداد صفحات 6 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند؟ را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس اجتماعی چهارم نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند؟ انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس اجتماعی چهارم درس 8 نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

  • آماده سازی

ابتدا تعدادی از وسایل قدیمی مانند نوار کاست، اتوی زغالی، فانوس، هاون قدیمی، رادیوی قدیمی و... را به کلاس بیاورید و به دانش اموزان نشان دهید و از آن ها بخواهید این وسایل را با وسایل امروزی مقایسه کنند به عنوان مثال هاون را با آسیاب برقی، رادیوی قدیمی را با رادیوی امروزی، نوار کاست با سی دی پلیر امروزی و اتوی ذغالی را با اتوی برقی امروزی. از دانش آموزان سؤال کنید از مشاهده ی این وسایل قدیمی به چه نکته ای درباره زندگی مردم گذشته پی می برند.

نکته : دانش آموزان به امکانات کم مردم گذشته و نبود پیشرفت های علمی امروزی اشاره می کنند؛ همچنین به ابتدایی بودن این وسایل و نیز گسترده نشده شهر ها و کم بودن جمعیت نیز می توان اشاره کرد.


8,000 تومان