8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19240
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 4374
  • تعداد فروش: 44

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح درس سالانه قرآن دوم ابتدایی

دانلود طرح درس سالانه قرآن دوم ابتدایی

0 4.4k
دانلود طرح درس سالانه قرآن دوم ابتدایی

همکار عزیز پایه دوم در اینجا بهترین فایل طرح درس سالانه قرآن دوم ابتدایی را با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.این فایل طرح درس سالانه قرآن دوم ابتدایی در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس سالانه قرآن دوم ابتدایی را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس سالانه قرآن دوم ابتدایی انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس سالانه قرآن دوم ابتدایی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

طرح درس سالانه: قرآن                                   بسمه تعالی                                       سال تحصیلی:

دبستان:                                                        پایه دوم                                             آموزگار:

هفتهعنوان فعالیتهدفمهارت 
اولهدیه های آسمانبا کتاب قرآن دوم آشنا شوند و چگونگی احترام گذاشتن به قرآن را بدانند. به قرآن علاقمند شوند . آشنایی با الف کوتاه شده (مقصوره)انس گرفتن با قرآن و احترام گذاشتن به قرآن خواندن حروف قرآنی با ترکیب ( آ (یا) الف مقصوره) 
دومآموزش لف کوتاه شده (آ)خواندن حروف الفبای قرآنی با الف مقصوره. آموزش اولین پیام قرآنی با رعایت آداب شمرده شمرده عبارات را بخوانندچگونگی اشاره کردن به صداهای بلند( آ) خواندن و معنی کردن پیام قرآنی و حفظ شعر مربوط به آن روان و شیوا عبارات را بخوانند و با اشاره بلد باشند. 
سومعلامت ساکن تشدیدبتوانند ساکن را با توجه به مصوت قبلی بخوانند. عبارات قرآنی را روان و شمرده شمرده بخوانند. آموزش طریقه خواندن تشدیدتشدید و ساکن را تشخیص دهند و بتوانند بخوانند. خواندن و در صورت امکان حفظ سوره فلق 

8,000 تومان